30 marts 2007

Det er skønt at være dansker / jeg holder af hverdagen... (Mogens)

Så er det slut på vores eventyr down under. Fra Melbourne har vi i morgen 33 timer hjem til Hinnerup og jeg skulle så egentligt på arbejde dagen efter vi kommer hjem, men jeg har jo heldigvis en forstående arbejdsgiver og afspadserer lige mandagen for at komme over den værste jetlag.
Alt i alt glæder vi os gevaldigt til at komme hjem igen. Måske venter en lille påskefrokost med lidt laks og sild og hvis det går rigtigt vildt til; en enkelt akvavit. Herefter rigtig forår og en god lang sommer.


Det har været en fantastisk tur og jeg glæder mig over, at vi som danskere er så priveligerede og i øvrigt ikke skal redegøre for vores personlige CO2 regnskab på selvangivelsen.


Denne blog blev min debut som webmaster og jeg håber at du har haft fornøjelse af at følge med på vores tur. Besøg på internet café eller adgang til nettet på anden måde er blevet en post på den moderne turists budget, men jeg synes dog kun at jeg i ringe grad har følt mig som slave af teknologien. Ét er sikkert; skulle vi have skrevet lige så mange postkort som der har været ‘hits’ på siden ville det have kostet betydeligt mere i porto og arbejdsindsats.


Skulle du nu have fået lyst til at tage på langfart til New Zealand og Australien, hjælper vi gerne med vores bedste råd - send os en @.


Dette blev så næstsidste indslag på denne blog - vi lader billedet stå et øjeblik...






<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?